close
 Kiss me, goodbye, gone too soon 
吻,別,離開我
I did give you my heart can't deny 
不否認我心已屬於你
Hold on, let go, never sure 
卻從來不確定該緊握或者放手
Only can make believe all this time 
這些日子以來,就只能假裝吧?

Coffee, cigarettes, not my style 
咖啡,香菸,不屬於我
Pretty faces around but not right 
亮麗的臉龐,不適合我
Don't cry, won't cry, I won't cry 
別哭,不會哭,我不會哭
Be with you I just close my eyes
陪伴著你,雙眼輕閉

So far away I can hardly make you mine 
路走遠了,我仍無法擁有你
So long the day you were always on my mind 
日子這麼長,你都在我心裡
But in my dreams never try to hold you tight 
但在夢裡,我不曾將你抱緊
Don't want awake find you ain't here by my side 
是因為不想在夢醒時,發覺身邊沒有你

When I wake up hope you were here by my side..... 
當我醒來,多希望,身邊的人是你

林一峰-By my side (愛,原色)
詞曲:林一峰
亂翻譯:約翰

===========================================

閉上眼睛的時候,感受用的是心
不曾抱緊的是害怕和空虛和寂寞
擁有其實不是那麼重要

arrow
arrow
    全站熱搜

    evermissing 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()